Letnja Kuhinja Na Obali Mora

The Summer Seaside Kitchen
Jenny Colgan
2017

“Letnja Kuhinja Na Obali Mora” je savršena knjiga da vas ugreje tokom zimskih dana ili da učini vaše leto još lepšim. Autorka ove knjige je Dženi Kolgan, koja je napisala veliki broj popularnih romana među kojima su: “Mala prodavnica beskrajne sreće”, Leto u maloj pekari na plaži”, “Vidimo se u kapkejk kafeu”, “Bozićno iznenađenje”, “Amandino venčanje” i čiji su romani osvojili brojne nagrade i priznanja. Glavni lik u knjizi “Letnja Kuhinja Na Obali Mora” je Flora, junior u advokatskoj kancelariji u Londonu, koja je zbog svog posla prinuđena da se vrati u svoje malo škotsko selo na ostrvu Mur. Međutim, zbog nekih starih grešaka povratak nije baš lagan za Floru, ali nije i tako loš kao sto je ona očekivala.

Ova knjiga mi se svidela već od prve stranice. Svidelo mi se kako autorka opisuje London, putovanje na posao, kancelarijski život ali i ostrvo Mur sa vrednim ljudima i sjajnom prirodom. Mogla sam lako da zamislim svaki deo ostrva kao i da lako zamislim sebe tamo. Autorka na sjajan način kobinuje teške momente u nečijem životu sa romantikom i ljudskom dobrotom. Knjiga ostavlja utisak da šta god da se desi život je i dalje lep i ta lepota leži u jednostavnim stvarima koje svi možemo da priuštimo. Pokazuje nam da život može da bude poprilično nepredvidljiv i u isto vreme magičan. Takođe, knjiga nas uči da se osećanja ne treba plašiti, već da se ponekad osećanjima treba rukovoditi i život će biti mnogo lakši kad smo iskreni prema sebi a i prema drugima.

Tokom čitanja ove knjige, osećala sam se kao da sam u nekom drugom svetu i uživala sam u svakoj stranici ove knjige. Mislim da autorka Dženi Kolgan zaista zna kako da prebaci čitaoce u druge svetove i učini čitanje pravim uživanjem. Preporučujem ovu knjigu svakom koje u potrazi za nekom dobrom knjigom, razvedriće vaše dane i podsetiće vas na magiju zvanu život.