28-Dnevni Vodič Za Zdravu Ishranu i Život

28-Day Healthy Eating & Lifestyle Guide
Kayla Itsines
2016

“28-Dnevni Vodič Za Zdravu Ishranu i Život” je najbolji vodič za vođenje zdravog života. Autorka ove knjige, Kejla Icines, je lični trener, kreator aplikacije “Sweat with Kayla” i kreator najveće onlajn fitnes zajednice za žene, koja je inspirisala i pomogla milionima žena širom sveta da promene svoje živote. Ova knjiga pruža pregled Kejlinog holističkog pristupa za zdrav životni stil, koji uključuje odgovarajuću ishranu, fizičku aktivnost i dovoljnu količinu sna.

U uvodnom delu knjige, autorka objašnjava svoje tumačenje termina: bikini telo, zdravlje, snaga, samopouzdanje, kao i svoje principe i metode za postizanje zdravog životnog stila. Nakon uvoda, knjiga je podeljena na tri dela. U prvom delu, autorka objašnjava svoj plan ishrane za 28 dana, naglašavajući značaj obrazovanja i odgovarajuće ishrane. Autorka na veoma jednostavan način opisuje makro i mikro elemente, minerale, vitamine, superhranu. Takođe, daje sjajne savete za pripremanje hrane, hidrataciju, i čuvanje hrane. U drugom delu knjige se nalaze recepti koji su deo plana ishrane za 28 dana. Za svaki dan dati su recepti za 5 obroka sa svim detaljima i slikom jela. U trećem delu knjige se nalaze zamenski recepti, kao i recepti za neke slatke poslastice. Takođe, u knjizi se kao dodatak nalazi i plan vežbanja za početnike koji obuhvata 28 dana sa posterom i detaljnim objašnjenjem svake vežbe.

Mislim da svako ko treba i želi da promeni svoj životni stil, da se hrani zdravo i vežba redovno, može da koristi ovu knjigu kao vodič. Ova knjiga je jako dobro napisana, svako jelo se može veoma lako napraviti od sastojaka koji se mogu kupiti u svakom supermarketu. Logika iza plana ishrane je jako dobro objašnjena, tako da će te biti inspirisani da počnete sa tim planom sto je moguće pre.

Mogu reći da je ova knjiga promenila moj život, posebno moju ishranu. Uvek sam želela i pokušavala da se hranim zdravo, ali je to uvek bila borba dok nisam pročitala ovu knjigu. Nikad nisam mogla ni da zamislim da postoji tolika raznovrsnost zdrave hrane koja može da se jede i koja je zapravo veoma ukusna i lako se priprema. Zdrava ishrana nikad nije bila tako laka i zanimljiva pre ove knige.

Koristim ovu knjigu svakog dana, jer je jako inspirativna, osnažujuća, korisna i od velike pomoći, i sa prelepim dizajnom. Od srca preporučujem da imate i koristite ovu knjigu, jer će vam promeniti život, čineći vas zdraviljima, srećnijima i sampouzdanijima.

Takođe, u ovoj knjizi sam pronašla neke divne citate, koji su veoma inspirativni i osnažujući. Neki od njih su:

“Volite sebe dovoljno da biste živeli zdrav život”;

“Svaki put kada jedete je prilika da nahranite svoje telo”;